Endnu en positiv anmeldelse af Aiglans Garde

Aiglans Garde dansk fantasy5 ud af 6 mulige stjerner til Aiglans Garde

Nu er den anden anmeldelse af Aiglans Garde på gaden. Denne gang er det Sabrina fra Sabrina’s Blog, der anmelder. 5 ud af 6 seks stjerner bliver det til! Sabrina er – ligesom mange andre, jeg har talt med – meget begejstret for de nye covers til bøgerne, og selvom man jo som bekendt ikke skal dømme en bog på dens omslag, så gør vi det jo allesammen alligevel. Derfor er det en stor tilfredsstillelse for mig som forfatter, at forsiderne får så meget ros, efter at illustratoren Karin Hald har faceliftet dem!

I Sabrinas anmeldelse af Aiglans Garde hedder det bl.a.

Lad mig starte med at sige noget om coveret. Jeg havde ikke specielt pæne ord at ytre om det originale cover til vraggods, men kunne tilgengæld rigtig godt lide det nye cover som kom i forbindelse med udgivelsen af Aiglans Garde. Jeg elsker dette cover, det er så fint! Og igen, det hentyder til, at der er tale til fantasy for voksne og de lidt ældre teenagere.

Jeg synes bedre om denne end om Vraggods, ikke at Vraggods var dårlig. Den er lidt mindre forvirrende synes jeg, hvilket var det der irriterede mig mest ved forgængeren. Selvom denne bog er længere i antal sider end Vraggods, føltes Vraggods så meget længere, specielt på grund af forvirringen. Det er der kommet mere styr på nu, og nu løber handlingen bare derud af, hvilket er super fedt!

En af mine store kæpheste som fantasyforfatter er netop et spændende plot, som man som læser kan fortabe sig i, så det er virkelig rart at se, at det bl.a. er det, Sabrina hæfter sig ved!